úterý 11. února 2014

NENAKUPUJTE U HUDLA.CZ aneb Jak jsem sednul na lep


Začnu trochu zeširoka. V posledních letech nakupuji drobnou elektroniku, příslušenství k PC a tabletům, menší autopříslušenství atd. v různých e-shopech většinou z Číny nebo Hong-Kongu. Pokud pominu delší dodací dobu a u dražšího zboží případnou celní proceduru, je to výhodné z mnoha důvodů – neuvěřitelně široký výběr, poštovné zdarma nebo symbolické, jednoduchá platba přes Paypal, samozřejmě cena atd. Ověřený mám hodně známý Dealextreme.com, ale nakupuji i přes E-bay. Občas samozřejmě člověk narazí na problém, ale jednak se většina dá vyřešit po domluvě s e-shopem, jednak u levnějších položek to beru jako jakousi daň za láci. Po zkušenostech svých i uživatelů na internetu se některému zboží vyhýbám - jednak dražšímu (mobilní telefony, tablety – kvůli případnému servisu), jednak všeobecně problematickému („fejkové“ USB flashky a paměťové karty, které mají zlomek udávané kapacity nebo vůbec nefungují).
Protože jsem potřeboval microSD kartu kapacity 32GB třídy 10 k rozšíření paměti v tabletu, hodilo se mi, že ji Amplion.cz loni v srpnu nabízel. Zaplatil jsem tedy voucher a objednal ji přes dodavatele, kterým byl e-shop Hudla.cz. Spolehnul jsem se na to, že Amplion.cz je zavedený slevový portál a že má ověřené dodavatele. Přitom stačilo do googlu napsat „hudla.cz zkušenosti“ a rozhodně bych to neudělal. Delší dodací lhůta (myslím byly uváděny tři až čtyři týdny) mi nevadila, ale mohla mě varovat. Cena byla výhodná, 399,- Kč, poštovné v ceně.
Zásilka opravdu po asi třech týdnech přišla. Ovšem odesílatelem byl nějaký čínský e-shop a špatné zkušenosti se potvrdily – karta hlásila chyby, ztrácely se z ní data, prostě nepoužitelný šmejd. Hned jsem kontaktoval Amplion.cz. kde mi doporučili reklamovat kartu u dodavatele, což jsem udělal a po domluvě s majitelem panem Hudcem jsem poslal kartu k reklamaci, což mě stálo další peníze za poštovné. To bylo v září. Tím byl problém definitivně vyřešen, a to doslova. Od té doby si moje urgence přeposílají Amplion.cz a Hudla.cz a já nemám ani kartu, ani peníze. Po několika měsících jsem věc hodil za hlavu a jsem rád, že jsem přišel o relativně malou částku. Našel jsem „s křížkem po funuse“ na internetu i spoustu podobných zkušeností jiných zákazníků. Proto varuji – NEKUPUJTE NIC U HUDLA.CZ! Pan Hudec je podvodník, který dodává nefunkční zboží, obchoduje i na Aukro.cz, kde mění nicky, aby obešel svoji špatnou pověst. Je to jenom prostředník, který přeprodává nejhorší čínský šmejd a údajně čelí množství žalob. PROTO SI VŽDY PROVĚŘUJTE SOLIDNOST OBCHODNÍKŮ třeba na Heureka.cz! Ani nákup prostřednictvím zavedeného slevového portálu není zárukou solidnosti, což mě překvapilo asi nejvíc. Amplion.cz se odvolává na jejich smluvní podmínky a ohledně mého problému kromě přeposílání e-mailů nic neudělal! Doufám, že aspoň přestali nabízet zboží tohoto podvodného e-shopu. Mě tato zkušenost stála něco přes čtyři stovky…

1 komentář:

  1. už to řeší televize http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097429889-cerne-ovce/214452801080623/obsah/334611-telefon podvedených je moc. všichni se hlašte tomu pánovi na adrese zastavhudlu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat